المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عاجل اسباب البرود المفاجئ فى علاقة حسرة ومراد

جنى احمد
05-16-2011, 07:39 PM
السلام عليكم يا احلى اصحاب واخوات بالمنتدى
اليوم ماكنت حابة انقل لكم هذا الخبر ابدا وماكنت حابة انها تطلع منى انا لانى مابحب اخوض فى العلاقات الشخصية للمثلين
وخصوصا انى من عشاق توبا بيوكستون كشخصية اولا ثم ممثلة ثانيا
بس اليوم نزل هادا الخبر اللى كمل علينا بعد احداث حلقة امبارح واللى اتعجبنا كلنا من المشاهد السخيفة وكم البرود اللى صاير مابينهم اتنيناتهم
مش راح اطيل عليكم وهاسيبكم مع الخبر
Tuba Büyüküstün'ün sevgilisi öpüşmesine izin
vermedi.Tuba Büyüküstün Gönülçelen dizisinde Cansel Elçin ile bir türlü öpüşemedi. İzleyicinin merakla beklediği öpüşme sahnesi bir türlü gerçekleşmedi. Tuba Büyüküstün’ün kıskanç sevgilisi Onur Saylak öpüşmesine izin vermedi.CANSEL’DEN KISKANDI Tuba Büyüküstün fanları, Gönülçelen dizisini takip edenler, herkes artık Hasret ile Murat Hoca’nın öpüşmesini bekliyordu. Ancak bu öpüşme bir türlü gerçekleşmedi. Hatta Hasret ile Murat’ın tam da mutlu günlerini yaşaması gerekirken dizi bitiriliyor. İzleyici artık asık suratlı Hasret ile Murat Hoca’dan sıkıldı. İkisinin mutlu olmasını bekleyen izleyici hayal kırıklığına uğradı. Dizide bir türlü öpüşemeyen Hasret ve Murat’ın aşkını artık izleyici aklında hayal edecek çünkü dizi bitiriliyor. İddilara göre Onur Saylak Tuba’nın Cansel ile öpüşmesini istemediği için Hasret ve Murat bir türlü öpüşemedi.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/230658_186325638086305_104890102896526_569817_7971 863_n.jpg
:kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin:
الترجمة
الخبر بيقول ان الجمهور بيتسال عن اسباب عدم وجود مشاهد رومانسية وخصوصا ان الحلقات قاربت على الانتهاء ولم نشاهد قبلة واحدة فى علاقة الحب بين البطلين حسرة ومراد
او توبا وجانسل

"الناس بتحلم هناك ببوسة واحنا لسه منتظرين انه يعترف"
:beg::beg:
وقد جاء المسلسل بخيبة امل كبيرة للجمهور العريض الذى يعشق البطلين وبداوا يشعروا بحالة من الملل من عدم تقدم العلاقة
وجاءت الصحافة التركية بهذا الخبربتستنتج ان بسبب اخبار علاقة توبا و انور الاخيرة ان انور غيور جدا عليها و مش عاوز اى مشاهد رومانسية او قبله تجمعها مع جانسل فى المسلسل مع ان المشاهدين كانوا فى متشوقين و انتظار طويل جدا لتلك المشاهد بين مراد و حسرة و ان ده اصاب متابعين المسلسل بخيبة الامل و خصوصا ان المفروض ان شخصية مراد و حسرة هيعيسوا اسعد ايامهم فى الحلقات الاخيرة و ان ده اصاب الجمهور بالملل و خصوصا انهم بيتعملوا مع الجمهور عن ان مشاهد القبلات دية لازم تكون احلام فى خيال المشاهدين و ازاى قصة حب بدون قبلة واحده حتى
انتهى الخبر اللى ماتمنيت انقله ابدا وباتمنى انه مايكون صحيح
لان بكده توبا هتفقد كتير من نجاحها لو حياتها الشخصية اثرت على عملها
ياريت تشاركونى باراءكم لانى بجد حزينة جدا

angelface
05-16-2011, 08:31 PM
والله أنا من ساعة ما سمعت الخبر المهبب ده واللي بدأ بخبر ارتباطها بالمعفن ده انصدمت صدمة بجد شلت تفكيري وما بقتش عارفة أقول ايه يعني هو احنا يعني نخلص منه في المسلسل يطلعلنا في الحقيقة والله انزعجت جدا من الخبر المهبب ده بس دي تبقى كارثة يعني لو ما بقاش في أي لحظة رومانسية ولا كمان قفلوا المسلسل قفلة نكد زي وشهم وده كله ليه قال علشان البيه غيور جدا عليها يعني هو بسلامته مصمم ينكد علينا لو ماكانش بالمسلسل يقوم ينكد علينا في الحقيقة يعني أنا مش عارفة ايه اللي عاجبها فيه والله دي تبقى مصيبه وتوبا تبقى عبيطة بجد لو سمعت كلامه وجارته في اللي بيقوله لأن بالنهايه ده شغل ولو دخلت الشغل في العلاقة الشخصية بتاعتها هتخسر حاجات كتير وتخسر نجاحها لأن بصراحة اللي بيحصل بالمسلسل ده دلوقت مهزله يعني المسلسل دلوقتي المفروض أنه بالحلقات الأخيرة ومش شايفين غير حرق الدم والنكد والبرود بقصة حب المفروض أنه حب كبييييييييييييييييييييييييييييييييير وعظيم مع شخص من أروع ما يكون وكان المفروض يكون فيه مشاهد أروع من كده والله هي لا يقه أكتر على جانسل بس نقول ايه صدق اللي قال أن الحب بجد مرايته عاميه والا ما كانتش فكرت مجرد حتى التفكير في واحد زي ده وسابت جانسل يعني ياربي هو في حد يبقى معاه القمر ويبص للنجوم

قلب امي
05-16-2011, 08:41 PM
يسلموووووووووووووووووووووو عالخبر لكنه خبر كاذب الاتراك ماعندهم هيك شي ليش ماعمل هيك في مسلسل عاصي

أبلة نوووور
05-16-2011, 08:46 PM
و ألله ألجمهور معو حق و أكتر شي صدمني ليلة ما باتت عندو يا ربييييييي شو كان ألمشهد يلي كل ألفانز منتظر سخيف وبايخ متل أب وبنتو حتى قبلة علجبين ما في يعني شو هل قرف مش معودتنا على هيك توبا هل أنور أو ليفنت إذا كان صحيح يلي نكتب رح يقضي على مستقبلها ألفني يعني هي حرة بإختيارها بس ليش كل يلي تحبهم لهم دقون ؟ يلا يا ملك رفقاً بدقنك هههههه

noha
05-16-2011, 08:53 PM
بس سبب نجاح توبا مش مشاهد القبل والمشاهد الساخنة بتاعت بيرين وغيرها شوفو سنوات الضياع وعاص اى مشاهد القبلات بالكتير خمس مشاهد وباين انهم تمثيل الاىمشهدين فى سنوات الضياع يعن ىممكن يكون مشاهد رومانسية من غيرقبلات دة عجز من المؤلف والمخرج حوار مسلسل عاصى كلة رومانسية بالكلام بسبس الى يضايق ازاى هما يوافقو على سيناريو سطحى ممل كدة

sun22
05-16-2011, 08:54 PM
انا مااتوقع توبا تترك انور يتحكم في حياتها
بس سبب البرود الله اعلم فيه
ويارب يخلصنا من انور باقرب وقت ممكن قولوا امين

phatimeh fares
05-16-2011, 08:58 PM
اول شيء السبب في شيء اخر ممكن المخرج ضعيف وما عنده روءية لانه في عاصي كانت على خلاف مع امير ولكن ظلت الرومانسية الى اخر الحلقة ولكن ممكن الغيرة من جانسل لانهم اصحاب كثير وهي مجنونة تحطم مستقبلها وباقي 5حلقات واذا تذكرو ان مديرة اعمال توبا اذا خرج ليفنت مافي جزء ثالث وعن جد في برود ولكن هروب حسرة بنظراتها وكلامها ويمكن تعبها من الاشاعات وكانت دائما تقول عندها فراغ عاطفي وانور ملئه ولكن اذا بيهمها شهرتها ماتسمح لذلك ولكن ممكن عم تغيظ حدا وانا حاسة يمكن الكاست في المسلسل متفأجئين مثلنا وانا احب توبا ولكن انور ما حبيته غليظ وسوءالي الاخير ما في شباب بتركيا الا فقط الذي تعمل معهم ومافيها تنتظر شهرين وترتبط والمهم ماتندم لانها هي قالت هي فورا تقول نعم لاي احد يحبها الله يسعده ويوفقها شكررررررررررا

منه الله
05-16-2011, 09:00 PM
حبيبتى يمكن الخبر كاذب ويمكن لا بس لو لا هو لو بيحبو بعض بجد وهو منعها من البوس فده حقو وبعدين مش شرط ان المشاهد الرومنسيه تكون ببوسه وكتير من الفنانات العرب نجحين ومش بيعملو كده زى منى زكى مثال

phatimeh fares
05-16-2011, 09:24 PM
انا كمان بدي اسأل لماذا انوار رافع اشارة النصر في صورته مع توبا على مين انتصر يعني جدا كان في تحدي مع حدا اذاعنده تفسير شكرررررررررررا وكمان البردوة في الحلق ليس لانه مافي قبل لانه مافي حوار والحلقات الذي كانت مخطوبة لليفنت كانت في ذلك الود والحب لمراد واضح

كويتيه
05-16-2011, 10:32 PM
انا بصراحه تعبت المسلسل بالنازل واذا كان السبب انور فهو تافه وحاسه انه يستغل توبا وشهرتها ويعمل نفسه غيور علشان يتحكم فيها بس

هدير نبيل
05-16-2011, 10:43 PM
انا اشك ان توبا من النوع الاى تخلى رجل يتحكم فيها يمكن المخرج عاوز رومنسيه بدون قبله

zanouba
05-16-2011, 11:40 PM
لا لا لا مابظن إن الخبر دة صحيح
أكييد إشاعة تبع الصحافة الصفراء
مستحيل توبا تسيب حد يتحكم فشغلها
نسيتي أيام عاصي صورت مشاهد رومانسية جدآآآآا مع مراد يلدرم وكانت ساعتها مخطوبة لسامي
وهو لي كان مدير التصوير تبع عاصي
أكييد البرود دة سببه المخرج العاجز البايخ الغلس والمؤلف الحمار الغبي
مابظنها تسيب أنور يتحكم فيها وبصراحة اتصدمت بعلاقتها بيه
يعني خابت أمالنا فإن توبا وجانسل يحبو بعض في الواقع همة أصدقاء وبس
حتى جانسل عندو حبيبة زي القمر وصغيرة ربي يهنيه
وربي يسعد توبا مع أنور لإنها إنسانة رآآائعة بكل المقاييييس
يسلموووو حبيبتي عالموضوع

كيلسانغ
05-17-2011, 01:23 AM
يسلمووووووووووووووووووووووو جنى على الخبر
بس واضح ان هذه العلاقه ليها تأثير سلبى جامد على المسلسل
وكان لازم هى تفصل بين حياتها الشخصيه والمهنيه
لان ده راح يأخر مشوارها كتيير
بس لدرجه دى هى بتحب أنور ومش عيزه تزعله
شطوره توبا دى بتسمع الكلام مطيعه
بس لو حد يفوقها من اللى هى فيه ده

جنى احمد
05-17-2011, 01:58 AM
والله أنا من ساعة ما سمعت الخبر المهبب ده واللي بدأ بخبر ارتباطها بالمعفن ده انصدمت صدمة بجد شلت تفكيري وما بقتش عارفة أقول ايه يعني هو احنا يعني نخلص منه في المسلسل يطلعلنا في الحقيقة والله انزعجت جدا من الخبر المهبب ده بس دي تبقى كارثة يعني لو ما بقاش في أي لحظة رومانسية ولا كمان قفلوا المسلسل قفلة نكد زي وشهم وده كله ليه قال علشان البيه غيور جدا عليها يعني هو بسلامته مصمم ينكد علينا لو ماكانش بالمسلسل يقوم ينكد علينا في الحقيقة يعني أنا مش عارفة ايه اللي عاجبها فيه والله دي تبقى مصيبه وتوبا تبقى عبيطة بجد لو سمعت كلامه وجارته في اللي بيقوله لأن بالنهايه ده شغل ولو دخلت الشغل في العلاقة الشخصية بتاعتها هتخسر حاجات كتير وتخسر نجاحها لأن بصراحة اللي بيحصل بالمسلسل ده دلوقت مهزله يعني المسلسل دلوقتي المفروض أنه بالحلقات الأخيرة ومش شايفين غير حرق الدم والنكد والبرود بقصة حب المفروض أنه حب كبييييييييييييييييييييييييييييييييير وعظيم مع شخص من أروع ما يكون وكان المفروض يكون فيه مشاهد أروع من كده والله هي لا يقه أكتر على جانسل بس نقول ايه صدق اللي قال أن الحب بجد مرايته عاميه والا ما كانتش فكرت مجرد حتى التفكير في واحد زي ده وسابت جانسل يعني ياربي هو في حد يبقى معاه القمر ويبص للنجوم

نورتى يا ايمو
انانقلت الخبر بس هو انتى بتعرفى البصحافة فى تركيا او فى اى بلد بتعشق الاشاعات هو مو اكيد بس يمكن انا اصلا اتصدمت بعلاقتها مع انور حتى ماحبيت اجيب الفيديو تبعهم لانى اتخنقت جدا
لانى باعتبر توبا انسانة كتير ذكية بس هلا حسيت بالغباء
لان اصلا معروف ان شخصية ليفنت مكروهة من غير حاجة والناس حابة قوى ارتباطهم مع بعض توبا وجانسل فلما يطلع خبر زى ده تبقى كارثة وكده هى بتسمح لكلام كتير وخصوصا انها مابترد على حدا ولابتاكد ولا بتنفى بس
سباشكرك لمرورك حبيبتى وانا مافينى احكى اكتر لانى بجد مخنوقة

جنى احمد
05-17-2011, 02:04 AM
يسلموووووووووووووووووووووو عالخبر لكنه خبر كاذب الاتراك ماعندهم هيك شي ليش ماعمل هيك في مسلسل عاصي

تسلمى حبيبتى على مرورك
بس لو تاخدى بالك توبا ماكانت مرتبطة بانور وقتها كانت مرتبطة بسامى صيدان بعد الاشاعات القوية بعلاقتها بمراد يلدريم
يعنى ماكان بحياتها اصلا وقتها والا ليش اتخطبت لسامى
عن جد مابدى يصير هيك معها لانه بياثر على حب الناس ليها
لان مستواها الفنى لما الريتنج بتاعه بينزل بينزل معاه حب الناس
خصوصا وان الحلقة الاخيرة ماكانت مضبوطة فى اداءها امام جانسل وده اللى مابنريده لها
تختار اللى يختاره قلبها بس بدون ماياثر على عملها
مشكورة حبيبتى

جنى احمد
05-17-2011, 02:09 AM
و ألله ألجمهور معو حق و أكتر شي صدمني ليلة ما باتت عندو يا ربييييييي شو كان ألمشهد يلي كل ألفانز منتظر سخيف وبايخ متل أب وبنتو حتى قبلة علجبين ما في يعني شو هل قرف مش معودتنا على هيك توبا هل أنور أو ليفنت إذا كان صحيح يلي نكتب رح يقضي على مستقبلها ألفني يعني هي حرة بإختيارها بس ليش كل يلي تحبهم لهم دقون ؟ يلا يا ملك رفقاً بدقنك هههههه

نورتى brigite
بس انا مابعرف كيف ممكن ياثر شخص مثل انور على اداء توبا وجانسل للدرجة
فين المخرج من الحوار
يعنى انا باقول ان المخرج اصلا اصلا من كام حلقة والمشاهد الرومانسية مابتظبط معه يعنى مو فهمانة عليهم ربى يهدى الحال
حتى مش لازم لمسات ارومانسية بالكلام والنظرات بتكون اقوى بكتييييييييييير

جنى احمد
05-17-2011, 02:17 AM
بس سبب نجاح توبا مش مشاهد القبل والمشاهد الساخنة بتاعت بيرين وغيرها شوفو سنوات الضياع وعاص اى مشاهد القبلات بالكتير خمس مشاهد وباين انهم تمثيل الاىمشهدين فى سنوات الضياع يعن ىممكن يكون مشاهد رومانسية من غيرقبلات دة عجز من المؤلف والمخرج حوار مسلسل عاصى كلة رومانسية بالكلام بسبس الى يضايق ازاى هما يوافقو على سيناريو سطحى ممل كدة

اهلين فيكى يا نهى
نورتى الموضوع بس حبيبتى انتى مافهمتى على انا ماقلت ان سبب نجاح توبا هو مشاهد القبل الساخنة
ابدا بالعكس توبا معروفة بانها مابتعمل مشاهد ساخنة مثل بيرين سات وغيرها
بالعكس تماما ومعروف ان والد توبا بيدقق كتير ومابيحب انها تؤدى مشاهد متل هيك
لكن فى عاصي كانت الرومانسية اعلى واحلى مش بقصد مشاهد القبلات لكن باقصد كل الحلقات يعنى حتى وهما متزاعلين كانت المشاعر بتطل من عيونهم تدخل بقلبنا
لكن المشاهدين هناك بيتهكموا ان كل فترة الحب بين الاوجا وحسرة وطوال ال35 حلقة عمر الجزء التانى ما فكر انه يقترب منها ويعبر عن حبه بقبلة
ده تفكيرهم مالينا دخل بيه احنا هون بنعترض على المشاهد اللى مابقى فيها حتى اداء رومانسى يوصلنا احساس انهم اتنين بيحبوا بعض
هو المخرج والمؤلف تقريبا دمروا القصة الاصلية وخربوها لدرجة انهم موعارفين كيف يلموا القصة ويطلعوا شغل حلو

جنى احمد
05-17-2011, 02:23 AM
انا مااتوقع توبا تترك انور يتحكم في حياتها
بس سبب البرود الله اعلم فيه
ويارب يخلصنا من انور باقرب وقت ممكن قولوا امين

نورتى شموسة
انا باتمنى ان مايكون هخيك شئ مع توبا ابدا لان دى مو شخصيتها اللى عرفناها
معروف انها شخصية قوية وذكية وبنفس الوقت طيوبة كتيييييييييييييييير
وانور سيلاك مابرتاح له اصلا اسلوبه بالتعامل معاها حتى بالفيديو اللى اتصور ليهم ما اسلوب حدا بيحافض على حبيبته ابدا
تسلمى يا قلبى

جنى احمد
05-17-2011, 02:28 AM
اول شيء السبب في شيء اخر ممكن المخرج ضعيف وما عنده روءية لانه في عاصي كانت على خلاف مع امير ولكن ظلت الرومانسية الى اخر الحلقة ولكن ممكن الغيرة من جانسل لانهم اصحاب كثير وهي مجنونة تحطم مستقبلها وباقي 5حلقات واذا تذكرو ان مديرة اعمال توبا اذا خرج ليفنت مافي جزء ثالث وعن جد في برود ولكن هروب حسرة بنظراتها وكلامها ويمكن تعبها من الاشاعات وكانت دائما تقول عندها فراغ عاطفي وانور ملئه ولكن اذا بيهمها شهرتها ماتسمح لذلك ولكن ممكن عم تغيظ حدا وانا حاسة يمكن الكاست في المسلسل متفأجئين مثلنا وانا احب توبا ولكن انور ما حبيته غليظ وسوءالي الاخير ما في شباب بتركيا الا فقط الذي تعمل معهم ومافيها تنتظر شهرين وترتبط والمهم ماتندم لانها هي قالت هي فورا تقول نعم لاي احد يحبها الله يسعده ويوفقها شكررررررررررا

تسلمى فاتيما على مرورك
بس والله انا ماعدت فاهمة شئ يعنى من كام شهر الكاميرا كانت بتجرى وراها هى وجانسل وهما كانوا بيستخبوا وجانسل من احترامه مارد على حدا من الصحفيين
لكن انور بالمقابل رايح للصحفيين وبيحكى ومابيخليها تحكى
ربنا يهديها للخير لانى والله اعلم لا اعتقد بوجود اى خير فى انور ده

جنى احمد
05-17-2011, 02:37 AM
حبيبتى يمكن الخبر كاذب ويمكن لا بس لو لا هو لو بيحبو بعض بجد وهو منعها من البوس فده حقو وبعدين مش شرط ان المشاهد الرومنسيه تكون ببوسه وكتير من الفنانات العرب نجحين ومش بيعملو كده زى منى زكى مثال

[size="6"]منة حبيبتى نورتى الموضوع
وانا متلك باتمنى يكون الخبر كاذب وماباعترض نهائى على عدم وجود قبلات بالمسلسل بالعكس الرومانسية بتكون اعلى بالنظرات والكلمات المشاعر الصادقة او بمعنى اصح الاداء الصادق بيكون احلى من 100 قبلة مزيفة
لكن كل المشكلة فى ان المشاهد مبتورة بشكل مستفز وبالوقت نفسه بتطلع توبا بالمصيبة دى
يعنى استفزاز للجمهور رهيب
يخللى الجرايد الصفرا والحمرا وبكل الالوان تكتب على كيفها
تسلمى منة لمرورك/size]

123789
05-17-2011, 02:37 AM
والله انا مش قادرة اصدق الخبر بس انا شايفة ان توبا هي السبب لانها ارتبطت بالزفت ده في التوقيت ده بالضبط انا بس عايزة اعرف هي بتعمل كدة ليه مع جانسل بالذات يعني كملت سنوات الضياع وعاصي وهي بقمة الرومانسية مع ابطالها رغم المشاكل اللي كانت بينها وبين
يحيى وخطوبتو على بيرين وكمات عاصي رغم الفضايح والمشاكل اللي عملتها زوجة امير وخطوبتها هي كمان على سامي صيدان عملت حتى مشاهد منام مش بس رومانسية وتجي لحد جانسل اللي كلو ذوق واحترام ليها ومن غير ولا مشكلة ورغم الانسجام الفظيع بينهم بالكواليس
ترتبط بواحد حاقد وترفض المشاهد الرومانسية بحجة انها بتطيعو لانو بيغير عليها ده مابتصدقش خصوصا انها باردة جدا مع جانسل ومفيش استجابة من ناحيتها ولو حتى بالنظرات واخذين قصة برود شخصية مراد شماعة يعلقو عليها اخطاءهم ده لو ما تمثيل جانسل واقتدارو ماكانش بقا في مسلسل اسمو الخاطفة لو كان جانسل انسب من المسلسل كان يخليهم يكملو الباقي ببطولة اللفت الغبي اللي فشل المسلسل لما سرق البطولة من جانسل ودلوقتي كلنا عرفنا مين واسطة الزفت و ازاي ممثل ثانوي ينتزع البطولة من البطل ويقلب دورو من شر الى خير بدون عقاب

ToOoge
05-17-2011, 05:47 AM
انا كمان اتوقع انه كاذب لانها مره قالت بمقاله انه حياتها الشخصيه مالها دخل بعملها ابدا

نورانو
05-17-2011, 12:55 PM
يا مينو يا حبيبتى دى اوشاعاااااااااااااااااااااااااات اوشاعااااااااااااااااااااااااااات
يعنى من امتى التراكوة غيورين اوى كدة يعنى انتى ناسية اتفاق الجنتلة اللى عامله مراد مع توكسفين
لا وبيقول ان المهم ان هو ولا هى يشوفوا مشاهدهم الحارة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يعنى حاجة غلب والله
هو ده حال لا الصحافة فى كل بلد الاشاعات الاشاعات
ومش قادرين يفهموا ان المشكلة مش فى انور ووعلاقته بتوبا لا هى فى المؤلف نفسه
معقد معقد يعنى ومكلكع وكل العبر والبلاوى الزرقة فيه
ههههههههههههههههههههههه
انا مش مقتنعة بالخبر ده
المهم انتى ما تزعليش نفسك يعنى هو انتى اللى عايزة كدة انتى لقيتى الخبر ونقلتيه بس
يسلموا ايديكى يا مينو

zo0zo0
05-17-2011, 04:14 PM
الله واكبر مين انور هذا على شان يغير المسلسل
والله هاذالكلام كذب اول شي توبا مستحيل تغير قصة على كيفها
القصة مكتوبه قبل انور الحمار وتوبا عاشقة لشغلها ومستحيل تتخلى عن شهرتها على شان علاقة
ياعالم وش نهايتها

فارس الخيال
05-17-2011, 05:30 PM
انا معاااك اخت جنى ان الخبر حززززززززززين جدا بس ما اتوقع لان الاتراك ما عندهم هذا الشيء

عاشقة توبا4
05-17-2011, 07:48 PM
شكرااا على الخبر حبيبتي جنى بس اعتقد الخبر اشاعة وكمان علاقتها بانور ماعم صدقها لان توبا ماحكت شي لمن صوروها بالفيديو مع انور
توبا انسانة ذكية واكيد ماراح تخلي حياتها الشخصية تاثر على حياتها العملية لان هي قالت هيك بلقاء الها مرة
اعتقد البرود في الحلقة السابقة بين مراد وحسرة عشان احداث المسلسل ومن المخرج الزفت
لان مراد لحد دلوقتي حاسس انو حسرة مجروحة منه عشان هيك لمن لمس شعرها لمسه من بعيد وكمان لمن مسك ايدها مسكها بهداوة
ان شاء الله الحلقة الجاية يتعدل المخرج ونشوف مشاهد حلوة بين مراد وحسرة

Red Heart
05-17-2011, 08:00 PM
فعلا كل الكلام اللى بيقال عن برود العلاقه بين حسرة ومراد والسبب فيه ليفانت يعنى انه لما حبها قالها ما تعملى مشاهد رومانسيه من العيار التقيل اللى هيخلينى اغير

بس بيتهيالى انه توبا اكيد واى ممثل بيكون حاطط لنفسه خطوط يمشى عليها يعنى اذا هى مش حابه المشاهد دى تتعمل مش هتعملها من الاول ولا كانت عملتها قبل كدة يعنى اكيد هى مقرره انها تفصل بين حياتها الشخصية وشغلها وما تقبل ابدا انه حد يتحكم فيها بباى شكل من الاشكال

وفعلا هى كانت قبل كدة مخطوبه وبتحب وما حدش منعها من انها تعمل مشاهد رومانسيه وبعدين هى مش صغيره عشان حد يتحكم فيها وفى قرارتها وفى حياتها بمعنى اصح هى عارفه الصح من الغلط وكمان المؤلف مش هيمنع انه المشهد ده يتعمل عشان البيه مش عاوزه يتعمل لانه ده سياق دراما يعنى احداث لا بد من حدوثها مش تلزيق مشاهد وخلاص يعنى عشان يعرفوا الناس انه دول اتهببوا على عينهم بيحبوا بعض بالتالى لازم يجيبوا مشهد حلو وقبله وكذلك بعد خناق استمر موسم كامل لازم يكون فى قبله يرجعوا بيها تانى لبعض

العيب فى ده كله يعود على مؤلف المسلسل وانا بقول انه دى اشاعة وكمان حكايه ليفانت انور يعى وهى ممكن فعلا ما تكون حقيقة لانها ما صرحت بكدة وما منى انها مست ايده انها بتحبه لانه شفناها كتير قبل كدة مع جوجو وناس كتير فما بظن ممكن فعلا كل الكلام ده يكون اشاعات

وزى ما بقول العيب على المؤلف من الاول والعيب عليهم انهم قبلوا بالقصة من اولها لانهم ممثلين ممتازين جدا وادائهم اكثر من رائع واى دور بيمثلوه بيضيفوله ما بياخد منهم بس للاسف المسلسل ده زعل اكثر الناس منهم لانهم قبلوه

يسلمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مينو حبيبتى مواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااه
احلى تقيم وفايف استار لمجهودك با قلبى

أحبج يا إماراتي
05-17-2011, 09:34 PM
احنا مش عايزين قبلات احنا عايزين رومانسية في الأحداث ، لا يوجد رومانسية بتاتا ،،الجزء الأول كان رائع وكان كوميدي ورومانسي في نغس الوقت حتى نظراتهم لبعض كانت حلوة
لكن النص الآن أصبح ركيك ركيييييييييييييييييك لدرجة أصبح المشاهد ينوقع الأحداث قبل حصولها ويعرف أن المسلسل لا تطور فيه لكننا نشاهده لأننا نحب الأبطال لكن إلى متى هذا البرووووووود القاتل والمسلسل أوشك على الانتهاء لدرجة أنهم حتى لما يقعدوا مع بعض حتى نظرة ماشي ، مثل ما علقو الأخوة في السابق أن عاصي كان رااااااائع ورومانسي من البداية إلى النهاية لهذا لا يوجد مسلسل وصل لمستوى عاصي بالنسبة لي أحببته حتى النخاع...............

بسمة نجوى كرم
05-18-2011, 12:03 PM
بصراحة الواحد لما بيتابع مسلسلات توبا اوله بيكون راااااااائع وبالنصف بيكون فراااااااااااااااااغ وبالنهاية تبدأ تنتهي الشخصيات وقصصها بس بهالمسلسل البداية ممتازة والنصف والنهاية غبااااااااااااااء والشخصيات انتهت قبل ما تبدأ
والله لو ماكان جانسل عم يمثل معن ماكنت نطرت لهلاء
أما البرود فهو من المخرج الغبي والمؤلف الأهبل يعني مش رح يجي ممثل بيعرف اصول العمل بيتدخل بعملو حبيبتو او زوجتو
يعني بصراحة أنا ضد القبل في المسلسلات بس مع الرومانس وكمان يمكن توبا وجانسل زهقوا من لعب الاولاد هيدا لهيك هنن بطلوا يمثلوا من قلبن
تقبلوا رأئي بكل رحابة صدر وشكرا

lala905
05-19-2011, 07:22 AM
انا من انصار توبا ... وتوبا كانت دائما تصرح انها وجانسل اصدقاء ... يعني لازم نفهم بقى ... في الحقيقة انا معجبة بانور من زمن عاصي وهو لايق كثير عليها ... انا لم افهم لما البعض يستهجن انور ... اذا كان دوره في المسلسل فهو ابدع على الاقل صرح بحبه لها وعمل المستحيل لها ... شو عمل مراد لحسرة ؟؟؟؟ بس الالم ... اما عن الحياة الشخصية فهما اصدقاء علينا ان نفهم ذلك ... ثم حتى في مسلسل عاصي شو هي المشاهد الحميمة فقط اثنان والباقي ايحائات والقبل تعد على الاصابع وهي ليست مثل بيرن سات لتقفز وهي عارية امام الكاميرا ... حتى في عاصي وفي مشهد الفراش كانت لابسة بروتيل وشعرها منسدل لكي يخفي ذلك ثم كان هناك بعد في الفراش والغطاء بينهم ... اذا توبا ترفض مشاهد العري في المسلسلات انما تقوم بما بالدور على اتم الوجه والايحاء لذلك انا من انصار ان ليس هناك اي علاقة شخصية بين توبا ومراد يلدريم فقط تمثيل مدهش ورائع حملنا الى احلام والرومانسية لان الكتاب الحلقات والمخرج كانوا متفوقين في عملهم واخرجوا حلقات مشوقة لدرجة ان الاثنان اي توبا ومراد بلدربم لن يخرجا من هذه الدائرة ولو مثلوا مسلسلات كثيرة وبراي ان المسلسلين الحب والعقاب وخاطفة القلب فشلا في حمل الجمهور على نسيان عاصي... هذا لا يعني ان الجزء الاول لخاطفة القلب لم يكن رائعا وان احمل رتابة الجزء الثاني للمخرج والكاتب...