المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفتاء على عدم او بقاء ياسمين بطلة للجزء الثاني من الحب والعقاب

لطيفة
06-27-2010, 05:48 PM
ارى ان امير بطل عاصي فقد الكثير من نجوميته عندما مثل امام ياسمين في الحب والعقاب فهي ليست في مستوى البطلة التي تقف امامه بعد مشاركته توبا في مسلسل عاصي ومن باب الغيرة على مستقبل اميرالفني وحتى لاتكون نتيجة المسلسل بعد الجزء الثاني الفشل اطرح استفتاء لعشاق امير ،سافاش على بطلة الجزء الثاني من الحب والعقاب حتى يتدارك المسؤولون الامر ويسعون لترشيح بطلة ثانية تستحق تقاسم البطولة مع امير فهل تتفقون معي؟؟ اذا كان الامر كذلك فسارعوا بالتصويت

elif
06-28-2010, 12:27 AM
ينقل للمكان الصحيح

اهات الشرقيه
06-28-2010, 01:50 AM
فعلا نورغول كبيره على امير ياليتهم يغيرونها

NOGATATY
06-28-2010, 04:03 AM
مش للدرجة دية يا جماعة المشكلة كلها أن مسلسل عاصى مأثر فينا جميعا وكم المشاعر الفياضة المتبادلة بين أمير وعاصى ومدى أتقنهم للدور جعلنا لا نرى ولا نشعر ولا حتى نصدق تمثيل واحدة اخرى مع أميرلأننا تقريبا صدقنا المسلسل وشعرنا أنه حقيقة وليس تمثيل وأيضا أصبحنا لا نرى أى واحدة اخرى تناسب أمير وكأن عاصى فعلا حبيبته أو زوجته حتى أنا أشعر بذلك لكن هذا لا يؤثر على الممثلة نور فهى جيدة مشكلتها الوحيدة أنها ظهرت بعد توبا ومع مين؟ مع أمير القلوب!!!!!

روانكوزى
06-28-2010, 08:47 PM
بصراحة هى غير مناسبة والقصة مش قوية وينقصها الكثير بالنسبة اللى قالت انها مشكلتها انها مثلت بعد توبا فهذا خطا لاننا بنشاهد جميعا خاطفة القلب وهو يلاقى نجاح كبير فى الوطن العربى وتركيا رغم ان البطل جانسل مش مراد اما الحب والعقاب بصراحة مادخلتش اى تصويت الا ولقية اقل تصويتات وهذا دليل على ان المشكلة مش بس ياسمين وكمان القصة كلها على بعضها بس ياسمين عليها عبء كبير لانها البطلة ولو كانت محبوبة دى مراد كانت الناس تقبلت المسلسل وقصة الحب الى فية بس هى دمها تقيل قوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

روانكوزى
06-28-2010, 08:52 PM
ياريتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

toona
06-28-2010, 08:57 PM
لو غيرو نورغول يصير المسلسل بايخ:lac:
ولو كانت كبيره وبارده و....الخ
نورغول فنانه كبيره وان شاء الله مستواها يتغير الجزء الثاني
ومراد مافقد نجوميته هو بالعكس كل مالو بتقدم:):)

soumadjerba
06-29-2010, 12:24 AM
ya riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite ktirrrrrrrrrrrrrrrr damha te9il krehet mousselssel min wejoudha inchalah igayrouha ya rab amir yestehel we7da sagira we 7ilwa w moumetla bar3a fe temthel methlo

the pure
06-29-2010, 06:05 PM
انا شايفة ان نور جول كانت فى اول المسلسل مش لطيفة بس فى اخر خمس حلقات الاخيرة اتغيرت خالص وبقت كويسة ومحبش ان بطلة المسلسل تتغير

vita
06-29-2010, 11:14 PM
E:tongue10:EMURAT SONO PERFETI:tongue10::tongue10::tongue10::tongue10::to ngue10::tongue10::tongue10::tongue10::tongue10: NOURE E' L'AMORE NON A E'TA
SI AMA VERAMENTE VALE LA PENA DI VIVERE QUESTO AMORE L' TRIONFA DI TUTTI GLI OSTACOLI

vita
06-29-2010, 11:20 PM
Yasmine parla con savase tutt nel cuore nulla realta' questo e' ilmio amore perte solo un sogno nour 36 savase 31 quele il brobleme a

vita
06-29-2010, 11:24 PM
Yasmine parla con savase ti ho amato fin dall' inizio mentre per te era solo uno stupido gioco tiho dato l'amore more mi hai dato il dolore resta come me vecon ask ceza

vita
06-29-2010, 11:29 PM
Yasmine parla con savase sei tu che dai senso ai miei respiri che dai forza al mio cuore per continuare a battere forte sei tu l'aria che respiro savase resta com yasmine

vita
06-29-2010, 11:33 PM
Yasmine parla con savase se tu fissi il cielo io sarei una stela ' se tu fossi il mare io sarei un'onda setu fossi tu nompotrei che amarti murat

vita
06-29-2010, 11:43 PM
Murat parla con yasmine amarti pensarti sognarti sono le uniche attivita' della mia triste giornata sono un modoper vivere con te che non ci pensi piu' non ti lascero con me devi restare con ask ve ceza

vita
06-29-2010, 11:55 PM
Yasamin nom ne grand e perfetta per murat l'etta nom ne male un probleme l'amore vera ho scritto il tuo nome sulla sabbia e il mare l'ha portato via yasmine l'ho scritto nel mio cuore e nessuno me lo puo' rubare murat

vita
06-30-2010, 12:11 AM
Yasmine parla con savase siamo stati stretti una notte intera a guardare la luna fare l'amore con le stelle io sono la luna 'tu sei lestelle murat responde sonopazzo del tuo viso allegro del tuo cuore sereno quando siedi accanto a me sono pazzo di te yasnime io resto con te fina la fina amore mio

روانكوزى
06-30-2010, 12:41 AM
هى vitaاخدت الصفحة لحسبها حلو قوى بس خاليكى انتى للترجمة الصينى

tweeeeeety
06-30-2010, 12:47 AM
????????????????????

suher
06-30-2010, 01:04 AM
شطرا اليف على طرح الموضوع للاستفتاء و انا لو فتح لي المجال مو بس في هذا المنتدى الغالي في تركيا لشاركتفي ابعاد ياسمين عن هذا الدور لانها كتيرخلت المسلسل بارد و الاحداث المشاركة بها ابرد بليز با رينت حدا يوصل ارائنا للمنتجين الاتراك في ايجاد سيارة مسرعة تشحطها و تخلصنا من سالته و غلاظة دمها انا بموت ب مراد ام تابعت غير 3 ام 4 حلقات و كنت ابعد اي مشهد في نور غول يا جماعة تقل دمها مو طبيعي :lac::lac::lac::lac::lac::lac::lac: ارجو ان لا حدا يزعل مني

fattik
06-30-2010, 01:39 AM
ما بعرف على اي اساس بتقولوا ان المسلسل مو ناجح وأن الممثلة نورجول نزلت من مستوى مراد, أولا الممثلة نورجول ممثلة محبوبة كثير بتركيا وصاحبة جوائز داخل وخارج تركيا و بالعكس مراد مستواه احسن كتير في هذا المسلسل و القصة روعة , والمسلسل ناجح كثير في تركيا .
مشكلتنا ان احنا ندور المظهر وبس , توبا حلوة وتمثيلها كويس بس ما يوصل لمستوى نورجول . و لو غيروا نورجول المسلسل راح يكون هو الخسران .

love no end
06-30-2010, 01:46 AM
اكيد لازم هى اللى تكمل عشان مينفعش حد غيرها يكمل هنحس ان المسلسل باظ لو حد غيره مع انها مش جامده قوى بس احنا بنحس انها مش كويسه عشان حطينها فى مقارنه مع توبا دايما

اميري غير
06-30-2010, 01:55 AM
رجاء قولولي كيف اصوت رح صوت الاف الموات لتغيير هالياسمين اللي مين غير ريحة
صدقوني لو حطوا نقية او حتى جلناز اخت حسرة كان المسلسل نجح ههههههههها "بمزح"
القصد انو امير"مرات" ينجح اي مسلسل مهما كانت القصة بس المشكل في اللي تشاركه البطولة
هالياسمين كثير ثقيلة وباينة اككككككككككككككبر منو وما يشكلوا ثنائي باي حال من الاحوال حتى للي عمرو ماشاف "توبا"
رجاء غيرووووووووووووووووووووووووها

sarah-mostafa
06-30-2010, 10:23 AM
انا من راىء عدم تغير الممثله نور غول لانها ممثله قديره وكذلك متقنه لدورها

اما بالنسبه لمراد فهو اكثر من رائع و لم يفقد نجوميته ابدا بالعكس ذادت اكثر بكثير والذى يدل على ذلك ارقام التصويت المتذايدة بشكل ملحوظ جدااااااا عكس ناس اخرى

اما بالنسبه للقصة فهى قصه جديده من نوعها مشوقه و ممتعه و غير ممله عكس خاطفة القلب قصه مستهلكه و احداثها ممله و مطوله الشىء الوحيد الرائع فيها هى وجود توبا الجميله وتمثيلها الرائع

sarah-mostafa
06-30-2010, 10:29 AM
انا من راىء عدم تغير الممثله نور غول لانها ممثله قديره وكذلك متقنه لدورها

اما بالنسبه لمراد فهو اكثر من رائع و لم يفقد نجوميته ابدا بالعكس ذادت اكثر بكثير والذى يدل على ذلك ارقام التصويت المتذايدة بشكل ملحوظ جدااااااا عكس ناس اخرى

اما بالنسبه للقصة فهى قصه جديده من نوعها مشوقه و ممتعه و غير ممله عكس خاطفة القلب قصه مستهلكه و احداثها ممله و مطوله الشىء الوحيد الرائع فيها هى وجود توبا الجميله وتمثيلها الرائع

r.hanna
06-30-2010, 10:32 AM
i think there is no chemistry between them thats why we could not accept her beside murat thats all-----------its hard to me to watch her

liela65
06-30-2010, 05:02 PM
ento akid majanin

tota882004
07-01-2010, 11:26 PM
مع كل الاراء اللى قريتها لا اؤويد وجود نورغول مش بالجوايز ولا بالمحبة ترفع الممثلة من قدر المسلسل اينعم مراد ادى الدور ببراعة والقصة كويسة لكن احنا العرب اللى رفعين من مستوى المسلسل كعادتنا لما بنعشق حد بنرفعه لفوق بس هناك فعلا عدم توفيق باختيار الممثلة لا يوجد تواصل بينها وبين مراد اطلاقا اما من حيث المسلسل والتصويت لية انا دخلت على اكتر من موقع تركى وليس للمسلسل اى نسب عالية بالعكس تماما على غير المتوقع وخصوصا لما زادت نسبة مشاهدة المسلسل هناك مسلسلات بالقمة تحتل الصدارة وممثلين اخرين مثل مسلسل لاتنسى ةالللا بينفسه على المقدمة مسلسل حاطفة القلب وانا مستعدة اعطيكم منتديات تركية كتيرة توضح هذا الكلام حتى مراد نفسة بالمنتديات التركية يفوقه ممثلين اخرين بمراحل بالاستفتاء واسفة للاطالة

soumiya
07-03-2010, 01:15 AM
لو غيرو نورغول يصير المسلسل بايخ:lac:
ولو كانت كبيره وبارده و....الخ
نورغول فنانه كبيره وان شاء الله مستواها يتغير الجزء الثاني
ومراد مافقد نجوميته هو بالعكس كل مالو بتقدم:):)
bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ملكة الشرق
07-03-2010, 08:27 AM
لالالا بالعكس نورغان مرررره لايق عليها الدور وهيا نجمه رائعه وكبيره

ninabella2010
07-03-2010, 06:15 PM
أنا بظن إنو المشكلة مش فالبطلة، المشكلة فنظري إن قصة المسلسل معقدة بزاااااف
مراد ونورغول مأديين دورهم مليح، لكن الأحداث متشابكة كثير فهذا المسلسل لدرجة أني بدأت أمل من القصة
وأتمنى يكون اطور بالأحداث

hameeda
07-04-2010, 12:28 AM
انا ايضا من معجبين مراد لكن اسمحولي نور ممثلة رائعة ونجمة كبيرة (قصر الحب وجواهر ) ممسلسلين رائعين مثلت بهما دورين مختلفين اتقنتهما . اما كبر السن نور 34 ومراد 30 مجرد رأي

hameeda
07-04-2010, 12:31 AM
عفوا نسيت اقول لكم أكثر شئ يخليني أتابع المساسل هو انه من بطولة نور لاني اموتتتتتتت فيها

بنت نجدية
07-04-2010, 12:36 AM
بالعكس امير ما تغيرت نجومية فهو يسير للاحسن والمسلسل حلو ياسمين فى الحلقات الاخيرة افضل لكن لو حتمثل توبا ماعندنا مانع

بريقع
07-04-2010, 12:39 AM
نور ممثلة رائعة ليش متكمل المسلسل

د/شيماء
07-04-2010, 12:53 AM
اولا مراد ما فقد نجوميته ولا حاجه واذا كان في الاستفتاءات نسبته قلت في التصويت ده مش معناه انه فقد نجوميته بدليل اننا لسه بنحبه وحتي اللي كره المسلسل قال ان مراد هو اللي شايل المسلسل كله وانهم زعلانين عشانه ثانيا انا كمان اري ان نورغول مش مناسبه للدور رغم انها ممثله رائعه وكانت كده في قصر الحب بش المشكله ان الاختيار خاطيء وقبولها الدور غلط اما بالنسبه لمراد فانا سعيده بدوره وادائه وحاسه انه نضج عن ادائه في عاصي ويكفي ان كتير تابعوا المسلسل عشان اداؤه الاكتر من رائع

بريقع
07-04-2010, 01:02 AM
نور غول ممثلة فوق الوصفونريدها فى الجزء الثانى

اميرة الرومانسيه
07-04-2010, 01:13 AM
والله يا جماعة انا رايى ان البطلة ما تتغيرش لانها لو اتغيرت حنحس اننا بنتفرج على مسلسل تانى انا شايفة انها ما تتغيرش هى ممكن تكون باردة شوية فى تمثيلها بس انا شايفة انها ممكن تتحسن لكن انا مش مع فكرة تغيرها

تالا
07-04-2010, 03:29 AM
بالعكس تمثيلها يعجبني

دعاش
07-04-2010, 05:55 AM
انا بصراحة حابة جيجك جدا شخصيتها حلوة واتمني ياسمين تموت وتبقي جيجك وتربي الولد يعني بصراحة مراد مع جيجك احلي من مع ياسمين

liela
07-04-2010, 08:08 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NOGATATY http://www.khate4f.com/vb/k-h-sbah7allil/buttons/viewpost.gif (http://www.q-ask.com/vb/showthread.php?p=117534#post117534)
مش للدرجة دية يا جماعة المشكلة كلها أن مسلسل عاصى مأثر فينا جميعا وكم المشاعر الفياضة المتبادلة بين أمير وعاصى ومدى أتقنهم للدور جعلنا لا نرى ولا نشعر ولا حتى نصدق تمثيل واحدة اخرى مع أميرلأننا تقريبا صدقنا المسلسل وشعرنا أنه حقيقة وليس تمثيل وأيضا أصبحنا لا نرى أى واحدة اخرى تناسب أمير وكأن عاصى فعلا حبيبته أو زوجته حتى أنا أشعر بذلك لكن هذا لا يؤثر على الممثلة نور فهى جيدة مشكلتها الوحيدة أنها ظهرت بعد توبا ومع مين؟ مع أمير القلوب!!!!!

ظريفة
07-04-2010, 08:27 PM
ياجماعة انا شايفة انو المسلسل كتير حلو وقصته احلى من خاطفة القلوب لأن خاطفة القلوب قصته عادية ما فيها تشويق عكس الحب والعقاب وكمان نورغول عاملة الدور كويس جدا جدا وهى ممتلة عفوية وكما قالت اختىta nogaty انو احنا متعلقين شويه بمسلسل عاصى وكن رأيه انو الحب والعقاب كتير مسلسل حلو اقوى

حمديه
07-07-2010, 02:22 AM
انا شايفه ان مستوها حلو وعلى فكره هى احلى واحده تمثل الدور ده وما اعتقدش انى فى حد تانى ينفع يمثله لان توبا او عاصى مش هتكون لايقه فى الدور ده علشان عاصى ليها تركيبه خاصه مش موجوده فى المسلسل وانا ماشوفتش ممثله نركيه وجهها ينفع يمشى زى وجه نور مع انى فى الاول ماكنتش مقتنعه وانا فعلا مع الراى الى بيقول ان احنا متاثرين بعاصى لانه فعلا مسلسل جامد اوى وحلو اووووووووووووى

maryrose
07-07-2010, 02:45 AM
merciiiiiiiiiii

بنت بحرى
07-07-2010, 10:45 AM
يمكن لو اتغيرت نور سوف ياخذ المسلسل شكل تانى لانها باردة فوى فى مشاعرها وكمان دمها تقيل بصراحة مراد ظلم نفسه بهذا المسلسل كان المفروض ينتظر حتى يجد عمل على مستوى مسلسل عاصى

العياره
07-12-2010, 02:28 AM
انا اضم صوتي لكم واقول لازم تتغير البطله شكلها كبير وخشنه مافي انوثه ولا اداء ولا شي اصوت الدولر لازم تكون توبا في حرام المسلسل جد روعه بس ياسمين خربته والله خربت القصه مولايق عليها الدور المخلرج غبي نبي توبااااااااااااااااااااااااااااااااا وبس

علا ميمى
07-14-2010, 05:18 PM
على فكرة ياجماعة لومحدش بيحب نورغل ميجبش سيرتها ونخلى اللى عايزها موقفة يتغير منها وبعدين هى لايقة جدا على امير وان ياسمين اتغيرت صدقونى مش هتحسو باى مشاعر فى المسلسل خالص

بندراحمدسعدون
07-14-2010, 11:24 PM
اناشايفة ان نور احسن من عاصي بالنسبه لي لاني احبها اماعاصي كل مسلسل لها ابيخ من الثاني وياكثرعزت نفسها زي مايقول المثل كذب كذبه وصدقها وهي مصدقه نفسها وهي ماتسوى انعال نور

melys
07-14-2010, 11:55 PM
non moi je la trouve bien si elle est lourde c'est parce que dans le scénario elle doit être comme ça

نحلة
07-15-2010, 08:59 AM
حتى لو ابعدوها ما في شيء راح يتغير لانه المسلسل اصلا فيه غلط واداء مراد هو فقط الي بيجذبك وبعدين بيحس الواحد الرومانسية عالفاضي والمليان وكلللللله تقليد لعاصي وما وصل لثمن عاصي وانا اصلا بطلت احضرو او احضر خاطفة القلوب
بالنسبة لخاطفة القلوب فهو كمان بتحس قصته مثل سندريلا والنقلة النوعية للشخصيات انا ما بحبها عاصي وديمير ضلهم على حالهم لاخر المسلسل بس خاطفة القلوب اقله انو القصة حلوة وبيحكو عن الغجر اما الحب والعقاب فمراد اختاره ليبعد عن المشاكل وما بلاقي غير هالتفسير لانه لحد هلا الناس بتحكي بمسلسل عاصي

الطيب
07-15-2010, 10:53 AM
انا لا اوافق على تغير نور غول لان تغير البطله ها يكون كاننا بنتفرج على مسلسل مختلف شكرا

شاهيره
07-15-2010, 04:41 PM
المسلسل رئع والبطله قويه

الشروق
07-17-2010, 12:00 AM
المشكله تكمن في اداء نورغول وعمرها ادائها بارد وكبيره على مورات مش مقنعه في دور العاشقه الدور مش مناسبها يا يت يغيروها ساعتها راح تنقلب المساله 90 درجه ويصبح المسلسل احلى واروع

ba7eb-el7ya
07-19-2010, 02:03 AM
yasmen kter kter momatle ra2e3a w2na shayfe ano hye btmatel dorha bshakel kter 7elw..ana b7dar hada almoslsal bs 3shan yasmin w2za bteje wa7de tane m7al yasmin ana ra7 abatel a7dr amoslsal..yasmin momatle mawhobe kter wra23a w2na shayfe ano kter mola2eme ano tkon albatle..ana btrjako ano t5alo ysmin batlet almoslsal ..plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ba7eb-el7ya
07-19-2010, 02:09 AM
w2nto 3m tzolmo lmurad aza 3m bt2olo ano mostawa nezel l2no mostawa mnzlesh bl3kas..hwe artfa3 l2no 3m bematel m3 nurgal w2na shay5seyan tmtelha kter b3jbne wma bde ano tet3'ayar..aza btsmo m7dash y3'ayrha w2da2ha kter kter ra2e3 w2ktar mn ra2e3 kman...ana 3m b7dar almoslsal 5sesan 3shanha...ya ret m7dash y3'ayrha b3den hye hek dorha blmoslsal ano tmtel fyo bshakel bared..hye hek dorha aw wla 7da b2dar ano yo7kom 3aleha..law almo5rej talab mnha ano tmatel bshakel romance kan hye matlat aldor bshakel ra2e3 jedan.bs hada dorha blmosalsal ano tkon barde 3shan hye btkon 5ayfe wbtkon bdhash tnjre7 kman mra..

hala2
07-28-2010, 10:53 PM
فعلا نور مش مناسبة لمراد فى الحب والعقاب ياريت توبا مرسىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى:insane:

mo0on
07-30-2010, 07:07 AM
هو لازم يمثل مع أكثر من وحده حتى لايمل المشاهد من الممثل
و مسلسل الحب و العقاب مسلسل رائع و مراد بعكس ما فقد بريقه و لاشيء
و توبا مثلت مع أكثر من واااحد و مافقدت بريقها بس لما مثلت مع يحيى بمسلسل سنوات الضياع نجح المسلسل نجاح باهر و لما مثلت مره ثانيه معه بالفلم الفلم مانجح
فأمير ممثل ذكي ما يحب يمثل مع الممثله مره ثانية حتى ما يفشل

phatimeh fares
08-02-2010, 08:15 PM
شكرا وكمان عندما مثا يحيى مع لميس نجح وبقى مشهور وبعدها لم يعد مشهور كثيلر اما مراد في عاصي كان اصدق واقوى بتمثيله نظراته كلام والخ المهم السبب توبا قوتها وابداعها في التمثيل

طير قصة عشق الباكي
08-06-2010, 02:47 AM
شكرا جزيلا
يسلمووووووووووووووووووا

غزاله
08-07-2010, 02:27 AM
اتا مع روانكوزى
لان بصراحة انا شفت عاصي لان توبا تمثل في
فتوبا هي قصة العشق الحقيقية

زينة 99
08-20-2010, 05:54 PM
يا ريت يغيروها لانها مش لايقة عليه ابدا و مش محمسة و لما بشوفها و اشوف توبا بحس بفرق كبييييييييييييييييييييييير لو بايدى ابدا ممنتش خليتها تكمل المسلسل

zanouba
08-20-2010, 06:34 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روانكوزى http://www.khate4f.com/vb/k-h-sbah7allil/buttons/viewpost.gif (http://www.q-ask.com/vb/showthread.php?p=119023#post119023)
بصراحة هى غير مناسبة والقصة مش قوية وينقصها الكثير بالنسبة اللى قالت انها مشكلتها انها مثلت بعد توبا فهذا خطا لاننا بنشاهد جميعا خاطفة القلب وهو يلاقى نجاح كبير فى الوطن العربى وتركيا رغم ان البطل جانسل مش مراد اما الحب والعقاب بصراحة مادخلتش اى تصويت الا ولقية اقل تصويتات وهذا دليل على ان المشكلة مش بس ياسمين وكمان القصة كلها على بعضها بس ياسمين عليها عبء كبير لانها البطلة ولو كانت محبوبة دى مراد كانت الناس تقبلت المسلسل وقصة الحب الى فية بس هى دمها تقيل قوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

تسلمي روزي أنا معاكي 100%ب 100%:img-ok::img-ok::img-ok::love05::love05:

salmaaa
08-21-2010, 02:57 AM
Ana mou metaf2a ma3akom hiya momatila ma3roufa ktir o ila aflam o moussalssalat ktira o hya f l fan men 9abl amir bas dorha hek o ana bchofa helwa ktir .ana ma3akon ino mossalssal asi assar fina krit o ana bchofo ahsan moussalssal turki lahala .bas 9esset had l moussalssal fiha ktir 3o9ad lahik benchofo t9il chway bas benitmana tethassan l ahdat

بنفسجة
08-21-2010, 11:57 PM
بالنسبة لمسلسل خاطفة القلب انا اتفرجت عليه بس عشان توبا اما بالنسبة لقصة المسلسل فهه تقريبا شبه مكررة مع بعض الاختلافات نذكر عل سبي المثال فيلم سيدتى الجميلة و حتى الاحداث نفسها مملة جدا وبالنسبة لمسلسل الحب و العقاب فانا شايفة انه مسلسل جامد جدا و مراد احساسه فيه عالى اوى اما نورغول فعل الرغم من انها تبدو اكبر شوية الاانهم مناسبين لبعض وتمثيلها يعتبر فى نطاق الجيد

bahijab
08-22-2010, 08:02 AM
Nugurl va tres bien avec murat. C est un couple harmonieux et bien impregne des personnages du ils jouent.

bahijab
08-22-2010, 08:05 AM
SI ON DOIT PRENDRE TOUS LES COMMENTAIRES CONTRE NURGUL, ALORS QU'EST CE QU'ON DIRAIT DE BURCIN SA FEMME, Ils doit la quitter pout tuba. Bon song vous oubliez que c est le cinéma. Laissez les jouer leurs rôles et vivre leur vie tranquillement.

نحلة
08-22-2010, 11:11 AM
هلا مراد ابدا ما فقد نجوميته والدليل الجائزة الي اخدها على مجهودة بالحب والعقاب وبعدين متل ما بعرف نورغول ممثلة قديرة واخدت حسب ما بعرف 4 جوائز افضل ممثلة واكيد قبلت دور ياسمين بعد ما كتير رفضوه لحتى يمشي المسلسل واكيد كان جاي على بالها تمثل قدام مراد بس المشكلة بالقصة اما بالنسبة لخاطفة القلوب فالقصة مش انو مكررة بس هي مقتبسة من رواية برنارد شو سيدتي الجميلة وبعدين بتحسو القصة متل سندريلا وراح اكيد تختلف شخصية حسرة وتودعوها للابد وتظهر مكانها حسرة جديدة وهاد اشي مرعب لانو بعاصي الشخصيات ضلت متل ما هي من اول المسلسل لاخره وبعدين جوائز نورغول ما الها علاقة حتى الاستفتاءات التركية انورغولاداءها بالحب والعقاب اخر اشي والخلاصة اداء مراد هو اللافت للنظر وهو المبدع الوحيد واثبت ذاته وهيو شكله تعبان كتير ويا رب يرجع لتوبا ومشتاقين للكيمياء الي بينهم

nesreena
08-22-2010, 10:30 PM
يا جماعة المشكلة مش ف نور بس المشكلة ف العمل كله العمل ناقصه حاجات كتير عشان يصل لجودة المسلسلات اللي قبل كده

ريلينا
08-23-2010, 03:20 AM
لا مش للدرجة دى عاصى كان حاجة وده حاجة تانية مفيش مجال للمقارنة

طكمن
08-23-2010, 08:06 AM
ياجماعة المشكلة هنا مفيش احساس يعنى هى بتمثل من غير احساس بس مش هيبقى المسلسل حلو لو اتغيرت وياريت تقدرتغير اسلوبها البارد فى الجزء التانى

samsouma.1
08-23-2010, 11:15 AM
no commente

IMEE
08-23-2010, 02:40 PM
ana fil bidaya kont met7amsa kter ashof mosalsal 7abeby Murat lejded bas lil2assaf lama taba3tt il 7ala9at il 2ola min il mosalsal 7asit in Murat
f3lan traja3 tamthilo keeeeeeeeeeeeeeeeeer m3a noorgul we ma 7asitt ino nafss ishakhss ili kontt btab3o web7isso we bi khalini 3ish ma3o shakhseyto bkol tatawratha we infi3alatha we khasatan romansiyetha fi mosalsal ASI bel 3aks ana 7asito kter bared we 3adi we momel m3a noorgul 3aks lama kan m3a Tuba we ana 3an jad ma ba3raf idha kan hadha eshi raje3 la ma7dodeyitt ettajaweb ili bin Murat we Noorgul betamthel wala raja3 bel2asass la 9esett il mosalsal il 3adiya jedan we gher moshaw9a

نادين سيف
08-23-2010, 03:06 PM
انا شايفة ان الاستفتاء ده لازم يتعمل لانها بجد مش عارفة تمثل مش حكاية اننا شفناها مش حلوة مع امير عشان توبا وبعدين مراد مستواه اكبر من كده بكتييير

rania rossi
08-24-2010, 06:28 AM
ana chayfa ennaha kebira ketir ala morad wyarit yeghayrouha

سلام مهند
08-24-2010, 08:35 AM
http://www.albdoo.info/imgcache2008/5d4eaab6b233c29160c283598b0cfba7.jpg

black_hak
08-24-2010, 11:52 AM
ما عم افهم كيف الحب يجى بسرعة هيك ما اتعرفوا على بعض و لا شىء كيف غلطة تقلب حب و كيفك يحب بنت سلمتلوا حالها و هى ما تعرفوش و شو عرفوا انها منيحة اكييييييييد مو فى الحلم

black cat
08-25-2010, 08:50 AM
انا ابدا مببش تغير البطله او البطل فى اى مسلسل لانه مبادرش اس بيه و اتقبله بعد تغيرها اما عن ياسمين هى صحيح فى الاول كانت برده بس داه لانو دورها كده وشخصيتها كده اذاى عيزين نس حبها وهى اصلا مكنتش لسه حبته او تى وثقت فيه ثانيا ياسمين ممسله كويسه و ادورها الى فاتت كانت رائعه ولو اتفرجتو على مرام فى قصر الحب هتعرفه انها ممسله كويسه بس طبعا عمرها مهتبقى زى توبا النها رقم واحد وانا هفضل علطول موتاكده انو عاصى وامير هما الثنائى المثالى و اتمنى انهم يمسلو مع بعض تانى و بعدين حتى لو المسلسل سىء مع انه مش كده و انه مستنى السيزون الثانى بفارغ الصبر هتفرج عليه علشان امير لانه امير قلبى وروحى وعشقى الاول والخير فهو من علمنى لغة العيون وختف عيونى و قلبى وروحى واى مسلسل يمسل فيه فهو الافضل مهما كان

نحلة
08-25-2010, 09:13 AM
يا جماعة تمثيل مراد اكثر من رائع بس بقية مقومات المسلسل الناجح هي الي فاشلة برايي وبعدين نورغول وافقت على الدور بعد رفض الكثيرات انتو ما لاحظتو انو مراد الوحيد بالمسلسل وبقية الشخصيات ما بنهتم فيها متل مسلسل عاصي وراح اضل احكي عاصي لانه غير وحتى الاتراك بيعتبروه من افضل مسلسلاتهم وانا شفت استفتاء صغير لنورغول على atv وكان دور ياسمين اخر اشي من الادوار الي قدمتها عجبهم وحب من اول نظرة وبعد غلطة انا ما بقتنع فيه ابدا مع انو ياسمين طولت لحتى حبتو بس موقف سافاش الي موعاجبني عكس شخصية ديمير تماما بس مراد بدع وما فيه اتنين بيختلفو عليها

اميره احمد
08-25-2010, 10:27 AM
:kizgin:ياريت يغيروهههههها لانها دمها اتقيل

salwa34
08-27-2010, 09:19 PM
انا شايفة ان البطله مفهاش عيب بالعكس هى موهوبه جدا بس العيب مش فيهم العيب فى انسجام الشخصيات مع بعضها وانا شايفة مينفعش تتغير البطله لان ده هياثر على مصدقية المسلسل

meirna
08-27-2010, 11:13 PM
لالالالالالا و ألف لا نورغول كتير حلوه و لايقه على دورها مع مراد

زهر الياسمين
08-31-2010, 02:57 PM
ﻻﻻﻻ ارجوكم ﻻ تفكرون في هذا الشي ﻻن تغيير البطله بيخرب المسلسل

tato manosh
09-04-2010, 03:00 AM
شكرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه

laurence
01-17-2011, 12:36 PM
murat in the new series is brilliant as usual, even better in the love scenes where we could find nour is so natural, where asi was so cold, but the only problem with nour is she looks older than him, but she is brilliant too.

منولةمحمد
01-17-2011, 09:18 PM
بصراحة نور جول ممثلة رائعة وفعلا لايق هذا الدور عليها والمسلسل مش وحش اوى كده والله هو فى راى احلى من قصة مسلسل خاطفةالقلب حتى انا مليت من مسلسل خاطفة القلب بس انتم كده بتظلمواياسمين كتير اووووووووووووى هى ممثلة قامت بالدور حلو اوووووى
ومافى احلى من كده لو فعلا فى جزء ثالث طبعا لالالالالالالالالالالتغير البطلة حتى لو هى مش كويسة وتغير البطلة مش فى صالح المسلسل بس حكرر ياسمين مش سيئة ابداابدا جميلة جدااااااااااا

حنين الشوق
01-19-2011, 07:20 PM
الف شكر على المجهود

غلا الوجد
01-19-2011, 11:13 PM
لاأويد تغيير البطله لأن نورغول رائعه من جميع النواحي ومسلسل الحب والعقاب ناجح اكثر من خاطفه القلب

رضوى
01-20-2011, 08:51 AM
محبش ان البطله تتغير احس انى هشوف مسلسل تانى من الاول

nawnaaw
01-20-2011, 09:28 PM
we all love savas but they change yassmine it want be good !!!!
:):):)

abeer2010
01-20-2011, 11:06 PM
بصراحة اناشايفة ياسمين متفهمة مع امير اكثر من توبا وفى انسجام بينهم اكثر فى المشاعروتفهم

abeer2010
01-20-2011, 11:09 PM
لالالالالالا تغير للبطة ياسمين لالالالالالا

عاشقة وتمضي الايام
02-14-2011, 06:14 PM
لا بلعكس هي مناسبة لدور كلش
عاصي حسيت مسلسل بارد موحلو كتير
بس الحب و العقاب مسلسلكتير حلوا
و بين امير انا ممثل جيد موبس حلو

حنين الكبد
02-14-2011, 06:46 PM
thank s y

>>>
>>>

شهرزاد الشرق
02-15-2011, 04:01 PM
بالعكس تماما اجد انها مناسبه جدا هي لازم تكون ثقيله اول الحلقات لانه مو معقوله انه يكون متزوج وامه شرسه واهله اصحاب مخدرات مفروض انه تهرب منه مو تحمل منه مره ثانيه؟

renadlove
02-15-2011, 04:24 PM
هى مناسبه بس توبا لايقه على مراد اكتر
لكن ياسمين ممثله ممتازه ويمكن لاقيه للدور اكتر
لانها مناسبه تكون ام

phatimeh fares
02-16-2011, 12:08 AM
مشكورة على الموضوع ولكن المنطق الذي يقول كل الذي مثل مع توبا نجح كثسير ودليلي على ذلك امير مثل بطولة مع زوجته قبل عاصي ومانجح والان حب والعقاب ايضا الكل يقول مش كتير جيد وخاصة الاتراك وايضا يحيى قبل وبعد سنوات الضياع لم ينجح وجانسل مثل عدة مسلسلات وافلام ولكن شهرته الان مع توبا لذلك التمثيل مع توبا خطير وتستاهل توبا التوفيق من الله