فيديو مميز
la joie
انتهت الحلقة 117 على اطلاق النار على زمرد بس مين الي عملها

1-شينار
2-نجيب
3-كرم
4-طارق

الصراحة من أسوء حلقات المسلسل ادا الكاتبة حتى مش قادرة تعمل نهاية موسم مشوقة تجلب بيها المشاهد كيف رح تقدر تعمل سيزون رابع
كل الفانز مستاء من الحلقة الغريبة
اساسا الجزء الثالت عبارة عن تمطيط و تطويل للاحداث ع الفاضي هالمسلسل كان لازم ينتهي بعد زواج توبراك و شينار بالحلقة 94
التعليقات «أضف تعليقك»
zamy
انا كمان رايى زى رايك كان المفروض السيزون يخلص من ساعة ما اتجوزوا شينار و توبراك
و النهاية فعلا غريبة و مش مشوقة خالص
و بعدين انا مش عارفة الموسم الرابع حيتكلم عن ايه المفروض ان زمرد تموت بقى كفاية عليها كده لانها لو نجت المرة دى كمان كده يبقى اوفر اوى اوى و انا اعتقد ان نجيب هو اللى اطلق عليها النار
SMILE QUEEN
ايوة فعلا الموسم كان المفروض يخلص من الحلقة 94 بس اكيد زوزو هتموت يبقى فى عدو جديد هيتطلع فى المسلسل بس ممكن يكون مين؟ واساسا انا حاطة احتمال كبير انه شينار هو اللى ضرب زوزو بالرصاص لانة لو نجيب هو جاب السلاح منين وكرم مستحيل يقتل مامتة وطارق شارك زوزو فى الانتقام فهو يا نجيب جاب سلاح وهيخلوها للجزء الرابع او شينار وهيخش السجن

اما النهاية متوقع انها تكون كدة لانه الحلقة كلها تتلخص فى الخمس دقايق الاخيرة اللى راحوا فيها المكان اللى انتحرت فى يشيم ودة احنا كنا عرفينة من اسبوع ويمكن متوقعين كدة من الحلقة 115
♥ لوليتا ♥
طارق ؟؟ ليه هيقتل زمرد مش المفروض أنو ذارعها اليمين
كرم ؟؟ هى كانت السبب فى الفراق
هما إتثين أنا شاكه فيهم
نجيب وشنيار
صح والله
المفروض كانوا طولوا الجزء التانى شويه
ويخلوها نهايه بجواز شينار من توبراك
ماكنش فى داعى أساسا لجزء ثالث
اففففف منهم
SMILE QUEEN
فعلا مكنش فى داعى من الجزء الرابع دة اوف بقا
la joie
احتمال ان شينار القاتل مستبعد و كرم كمان
يمكن زوزو حبت تنتحر بس مجتهاش الجرأة و طلبت من طارق انه يقتلها و تلبس التهمة لشينار أو ان نجيب عملها ليحمي ابنه
و مع هيك ما بظن انها ماتت
ما بعرف من وين الكاتبة رح تجيب أحداث اساسا المسلسل بيعتمد بس ع قصة شينار و توبراك يعني مفيش قصص او خطوط ثانية تشيل المسلسل و هاد احد اهم نقاط ضعف سيناريو مسلسل ليلى
و متل ما قلتو هالمسلسل كان لازم يكون جزءين بس

موت زمرد بيعتمد على الممثلة خديجة أصلان يعني ادا كملت او لا بالعمل و اكيد رح نسمع الاخبار
SMILE QUEEN
ايوة بس لو هتنتحر مش كانت رمت نفسها فى البحر اللى وراها ولا هى بتحب المشاكل يعنى انا مش عارفة بس بعد ما شفت المشهد دة تانى بحاول اقنع نفسى انة مش شينار مهو فى احتمالات مستبعدة بس الاجابة الاكيدة هنخدها بعد 3 شهور
Monarch
اتمنا يكون نجيب هو الي عملها خلينا نشوف شي حلو منه
yadhi
في احتملين
اذا زمرد ما راح تموت يعني شينار هو الي اطلق النار
و اذا زمرد رح تموت و هذا الاحتمال الاكبر ( مين يفضل عايش بعد ما تلقى رصاصة في القلب ؟؟؟؟) يعتي نجيب هو الي اطلق النار و ان شاء الله ينتحر بعدها
و تكون نهاية تراجيدية x تراجيدية
سوووس
ممكن ماتمون زمرد مو حاطة حشوة سيليكون اجت الطلقة فيها

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم